Overslaan naar hoofdinhoud
100.000+ tevreden klanten
Fietsenwinkel uit het Zwarte Woud
Bis zu -50% auf SCOR Modelle!🔥  zu den Bikes>>
Neue E-Bikes unserer Eigenmarke! 🤩 zu den LIQBikes>>
Bis zu -50% auf Kalkhoff E-Bikes!⚡️  Jetzt entdecken>>

De S5 stelt nieuwe normen op het gebied van snelheid en aerodynamische efficiëntie - met indrukwekkende racesuccessen om het te bewijzen. Van Wout van Aerts' superieure overwinning van de groene trui tot Simon Yates' rit naar de roze trui in de Giro d'Italia, het iconische V-stam ontwerp en de bajonetvork van de S5 zijn een integraal onderdeel geworden van 's werelds beste profwielrenners. De nieuwe generatie van de S5 bouwt voort op dit erfgoed - nog sneller, slanker en efficiënter - waardoor het de ultieme partner is voor 's werelds snelste renners.

De nieuwe S5 is meer dan 6 watt sneller dan zijn voorganger, 124 gram lichter en behoudt het wendbare, stabiele rijgedrag dat renners over de hele wereld waarderen. De grootste veranderingen zitten aan de voorkant - waar het aerodynamische effect het sterkst is: diepere vorkstelen, een massiever balhoofdbuisoppervlak en een compleet nieuw stuurpensysteem uit één stuk dat het oorspronkelijke V-stam idee neemt en het verder verbetert - voor maximale efficiëntie in de wind.

Aero Aero Aero
De nieuwe S5 is 6,3 watt sneller dan zijn voorganger - en deze toename in prestaties komt voornamelijk door het herziene voorste gedeelte. Maar de slimme integratie van de asymmetrische profielen van de zitbuis en het achterwiel levert ook een doorslaggevende bijdrage aan de verbeterde aerodynamica. Cervélo is altijd beschouwd als een aerodynamische pionier in het peloton - en we zijn ervan overtuigd dat de nieuwe S5 minstens 5 watt sneller is dan de fietsen van onze concurrenten.

One-Piece Handlebar/Stem
De HB19 is gebaseerd op ons "Plus-Four" concept: de afstand in de kappen is 4 cm smaller dan in de dalen - bijvoorbeeld 38 cm in de kappen / 42 cm in de dalen. Deze geometrie maakt een meer aerodynamische lichaamshouding mogelijk wanneer je op de kappen rijdt en zorgt tegelijkertijd voor maximale stabiliteit in de dalen - ideaal voor afdalingen en sprints. Alle stuurmaten zijn UCI-conform, ook wat betreft de laatste regelwijzigingen.

Niet alleen sneller. Lichter ook.
Ondanks een groter oppervlak is de nieuwe S5 maar liefst 124 gram lichter dan zijn voorganger. Hoewel de diepere vork en de grote balhoofdbuis in eerste instantie iets meer gewicht toevoegen, hebben we het totale systeem merkbaar lichter kunnen maken dankzij een geoptimaliseerde carbon layup structuur en een herzien hardware ontwerp.


Deze fiets wordt (bijna) volledig afgemonteerd geleverd. Je hoeft alleen het stuur recht te zetten en de pedalen te bevestigen.

Frame Koolstof
Materiaal Carbon
Vork Cervélo All-Carbon, Bajonet S5 vork
Verplaatsingsgroep fabrikant Sram
Achterderailleur SRAM Force AXS, 12 versnellingen
Voorderailleur SRAM Force AXS, 12 versnellingen
Aantal versnellingen 2 x 12
Zwengel SRAM Force AXS E1, 50/37T, DUB, met vermogensmeter
Cassette SRAM Force E1, 10-33T, 12 versnellingen
Pedalen meegeleverd nein
Versnellingspook SRAM Force AXS, 12 versnellingen
Waaiers voor: Reserve 57TA, DT Swiss 240, 12x100mm, 24H, centrelock, tubeless compatible, achter: Reserve 64TA, DT Swiss 240, 12x142mm, XDR freehub, 24H, centrelock, tubeless compatibel
Wielmaat 28 Zoll
Banden Vittoria Corsa Pro TLR G2.0 700x29c
Remmen SRAM-kracht
Stuur Cervélo HB19 Koolstof
Zadelpen Cervélo SP34 Koolstof
Zadel Selle Italia NOVUS BOOST EVO SuperFlow Ti
Stam Cervélo HB19 Koolstof

0 van 0 Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling van 0 van 5 sterren

Geef een beoordeling!

Deel je ervaring met het product met andere klanten.


Informatie over de fabrikant (informatieverplichtingen onder de GPSR-productveiligheidsverordening)
Pon.Bike Prestaties GmbH
Hoofdstraat 17 & 19
55120 Mainz, Duitsland
+49 (0) 6131 4886 301
info@ponbikeperformance.com

Belangrijke veiligheidsinformatie

Het meest uitgebreide overzicht van relevante veiligheidsinformatie en waarschuwingen is te vinden op in onze gebruikershandleiding voor fietsen. Ga naar de volgende link om de volledige handleiding op te bekijken: Handleiding

Hieronder hebben we een aantal belangrijke punten voor je op een rijtje gezet. Houd er rekening mee dat deze lijst niet volledig is en we de volledigheid ervan niet kunnen garanderen

1. Montage en gebruik: Zorg ervoor dat alle onderdelen van de fiets volledig zijn gemonteerd volgens de gebruiksaanwijzing. Gebruik de fiets alleen als alle bouten/moeren met het voorgeschreven aanhaalmoment zijn aangedraaid. Lees de gebruikershandleiding en alle aanvullende documentatie zorgvuldig voordat je de fiets voor het eerst gebruikt

2. Toegestane belasting: Overschrijd de totaal toegestane belasting van de fiets niet, omdat dit kan leiden tot breuk of uitval van belangrijke veiligheidsonderdelen . Het remsysteem is alleen ontworpen voor de toegestane totale belasting

3. Wetten en voorschriften: Houd je aan alle lokale en nationale fietswetten en voorschriften. Deze omvatten licenties, helmvereisten, kinderzitjes, fietsverkeerswetten en regels voor verlichting en reflectoren

4. Fietsregistratie: Je moet je fiets registreren om aanspraak te kunnen maken op garantie . Bewaar de gebruikershandleiding voor toekomstig gebruik en raadpleeg je vakhandelaar als je vragen hebt over montage en onderhoud

5. Wijzigingen en aanpassingen: Wijzigingen aan de onderdelen van je fiets kunnen de veiligheid in gevaar brengen en de garantie ongeldig maken. Niet alle onderdelen of accessoires zijn getest op compatibiliteit en veiligheid. Raadpleeg je vakhandelaar voordat je wijzigingen aanbrengt aan de fiets

6. Chassis en ophanging: Onjuiste afstelling van de ophanging kan leiden tot storingen en het risico op controleverlies en ongelukken vergroten. Controleer de ophanging regelmatig op zichtbare schade en laat eventuele lekkages of beschadigingen onmiddellijk door uw vakhandelaar repareren

7. Wielveiligheid: Rijd niet met een verkeerd bevestigd wiel of as. Hierdoor kan het wiel verschuiven of losraken van de fiets en een ongeval veroorzaken . Raadpleeg de instructies van de asfabrikant voor correcte installatie

8. Remhendel en zadelafstellingen: Zorg ervoor dat je de remhendels kunt bereiken wanneer je handen stevig op het stuur zitten. Een rem die niet bereikbaar is kan leiden tot verlies van controle en een ongeval

9. Schijfremmen: Raak schijfremmen en rotors niet onmiddellijk aan na gebruik, omdat ze erg heet worden en brandwonden kunnen veroorzaken. Laat ze volledig afkoelen voordat je ze aanraakt

10. Stuur en balhoofdbuis: Veranderingen aan de stuurhoogte mogen alleen worden uitgevoerd door een dealer. Onjuiste montage kan de vorkbalhoofdbuis beschadigen en een ongeluk veroorzaken. Verwijder geen afstandsringen van de stuurkolom van de vork

11. Rotormaten: Houd rekening met de beperkingen van de rotormaat van de vorkfabrikant. Een grotere rotor dan aanbevolen kan de vork, het frame of andere onderdelen beschadigen en een ongeluk veroorzaken

12. Stuurgrepen en pluggen: Gebruik stuurpluggen om de uiteinden van het stuur af te dekken . Onbedekte stuuruiteinden kunnen letsel veroorzaken bij een ongeluk

13. Zadelhoogte-instelling: Een onjuiste zadelhoogte-instelling kan leiden tot vallen, verwondingen en/of de dood. Wij raden aan alle montage- en afstelwerkzaamheden door een gespecialiseerde dealer te laten uitvoeren

14. Zadelklembouten: Als de zadelklembout niet wordt vastgedraaid volgens de aanbevelingen van de fabrikant van de zadelpen, kan de zadelbuis beschadigd raken en een ongeval veroorzaken

15. Zadelafstelling: Een onjuist afgesteld of slecht zittend zadel kan leiden tot letsel aan weke delen, zenuwen en bloedvaten. Symptomen zijn pijn, tintelingen, gevoelloosheid of pijn

16. Luchtslangen bij benzinestations: Gebruik geen luchtslangen bij tankstations om banden op te pompen. Deze luchtslangen kunnen onnauwkeurige drukwaarden hebben en de banden te snel oppompen, wat kan leiden tot schade of klapbanden

17. Bandenspeling: Bij voorvorken moet er minstens 6 mm bandenspeling zijn als de lucht volledig uit de vork is en volledig is samengedrukt. Meet rond de randen van de opgepompte band en de vorkkroon, de vorkpoot en de balhoofdbuis

18. Bagagedragers en aanhangers: Het gebruik van bagagedragers of aanhangers kan nadelige gevolgen hebben voor het stuurgedrag, de vering en andere onderdelen en kan de remafstand vergroten. Overbelast de fiets niet en zorg ervoor dat onderdelen van bagage en dragers de verlichting of reflectoren niet bedekken en niet in contact komen met bewegende onderdelen

19. Onderhoudsintervallen: Neem de onderhoudsintervallen in acht. Deze dienen als richtlijn voor normaal gebruik en kunnen variëren afhankelijk van de omstandigheden. Zorg ervoor dat de fiets wordt onderhouden volgens onze specificaties en dat alle onderhoudswerkzaamheden worden gedocumenteerd. Onderdelen kunnen defect raken als slijtage en schade niet op tijd worden vastgesteld. Raadpleeg bij een aanrijding of ongeval onmiddellijk uw dealer voor inspectie. Zorg voor regelmatig onderhoud, frequente inspecties en vervanging van onderdelen indien nodig .

Advies & service:
Online en ter plaatse
betaal veilig &
flexibel
beste prijs-
prestatieverhouding