Overslaan naar hoofdinhoud
100.000+ tevreden klanten
Fietsenwinkel uit het Zwarte Woud
Bis zu -50% auf SCOR Modelle!🔥  zu den Bikes>>
BMC Teammachine SLR Aktion!🚀  zum Extra Bonus>>
Bis zu -50% auf Kalkhoff E-Bikes!⚡️  Jetzt entdecken>>

De gloednieuwe Áspero-5 is ontwikkeld voor de top van de race - en is de meest aerodynamische gravelfiets ooit gebouwd. Cervélo is altijd synoniem geweest aan aerodynamische uitmuntendheid en we hebben deze 30 jaar ervaring nu toegepast op gravelracen.

De nieuwe fiets is een indrukwekkende 37 watt sneller dan het vorige model - en 34 watt sneller dan de dichtstbijzijnde concurrent. Met ruimte voor 45 mm brede banden, een geïntegreerde opbergruimte in de onderbuis en een trapas met schroefdraad is de Áspero-5 klaar voor de racerij. De Áspero-5 debuteerde in de regenboogtrui onder UCI-wereldkampioene gravel Marianne Vos en wordt bereden door enkele van de beste wielrenners ter wereld


Deze fiets wordt (bijna) volledig afgemonteerd geleverd. Je hoeft alleen het stuur recht te zetten en de pedalen te bevestigen.

Frame Koolstof
Materiaal Carbon
Vork Cervélo volledig carbon, conische Aspero-5 vork
Verplaatsingsgroep fabrikant Sram
Achterderailleur SRAM X0 Eagle AXS, T-type
Aantal versnellingen 1 x 12
Zwengel SRAM Force 1 AXS E1, 48T Aero, DUB Wide, met vermogensmeter
Cassette SRAM X0 Eagle, T-type, 10-52T, 12-speed
Pedalen meegeleverd nein
Versnellingspook SRAM Force AXS E1
Waaiers voor: Reserve 40TA GR, DT Swiss 350, 12x100mm, 24H, centrelock, tubeless compatible, achter: Reserve 44TA GR, DT Swiss 350, 12x142mm, XDR freehub, 24H, centrelock, tubeless compatibel
Wielmaat 28 Zoll
Banden Vittoria Corsa Pro Control TLR G2.0 700x42c
Remmen SRAM Force AXS Paceline Centrelock
Stuur Cervélo HB16 Koolstof, 31,8 mm klem
Zadelpen Cervélo SP27 Koolstof
Zadel Prologo Nago R4 PAS Tirox
Stam Cervélo ST31 Koolstof
Voorderailleur Shimano GRX 815 Di2, 11 versnellingen

0 van 0 Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling van 0 van 5 sterren

Geef een beoordeling!

Deel je ervaring met het product met andere klanten.


Informatie over de fabrikant (informatieverplichtingen onder de GPSR-productveiligheidsverordening)
Pon.Bike Prestaties GmbH
Hoofdstraat 17 & 19
55120 Mainz, Duitsland
+49 (0) 6131 4886 301
info@ponbikeperformance.com

Belangrijke veiligheidsinformatie

Het meest uitgebreide overzicht van relevante veiligheidsinformatie en waarschuwingen is te vinden op in onze gebruikershandleiding voor fietsen. Ga naar de volgende link om de volledige handleiding op te bekijken: Handleiding

Hieronder hebben we een aantal belangrijke punten voor je op een rijtje gezet. Houd er rekening mee dat deze lijst niet volledig is en we de volledigheid ervan niet kunnen garanderen

1. Montage en gebruik: Zorg ervoor dat alle onderdelen van de fiets volledig zijn gemonteerd volgens de gebruiksaanwijzing. Gebruik de fiets alleen als alle bouten/moeren met het voorgeschreven aanhaalmoment zijn aangedraaid. Lees de gebruikershandleiding en alle aanvullende documentatie zorgvuldig voordat je de fiets voor het eerst gebruikt

2. Toegestane belasting: Overschrijd de totaal toegestane belasting van de fiets niet, omdat dit kan leiden tot breuk of uitval van belangrijke veiligheidsonderdelen . Het remsysteem is alleen ontworpen voor de toegestane totale belasting

3. Wetten en voorschriften: Houd je aan alle lokale en nationale fietswetten en voorschriften. Deze omvatten licenties, helmvereisten, kinderzitjes, fietsverkeerswetten en regels voor verlichting en reflectoren

4. Fietsregistratie: Je moet je fiets registreren om aanspraak te kunnen maken op garantie . Bewaar de gebruikershandleiding voor toekomstig gebruik en raadpleeg je vakhandelaar als je vragen hebt over montage en onderhoud

5. Wijzigingen en aanpassingen: Wijzigingen aan de onderdelen van je fiets kunnen de veiligheid in gevaar brengen en de garantie ongeldig maken. Niet alle onderdelen of accessoires zijn getest op compatibiliteit en veiligheid. Raadpleeg je vakhandelaar voordat je wijzigingen aanbrengt aan de fiets

6. Chassis en ophanging: Onjuiste afstelling van de ophanging kan leiden tot storingen en het risico op controleverlies en ongelukken vergroten. Controleer de ophanging regelmatig op zichtbare schade en laat eventuele lekkages of beschadigingen onmiddellijk door uw vakhandelaar repareren

7. Wielveiligheid: Rijd niet met een verkeerd bevestigd wiel of as. Hierdoor kan het wiel verschuiven of losraken van de fiets en een ongeval veroorzaken . Raadpleeg de instructies van de asfabrikant voor correcte installatie

8. Remhendel en zadelafstellingen: Zorg ervoor dat je de remhendels kunt bereiken wanneer je handen stevig op het stuur zitten. Een rem die niet bereikbaar is kan leiden tot verlies van controle en een ongeval

9. Schijfremmen: Raak schijfremmen en rotors niet onmiddellijk aan na gebruik, omdat ze erg heet worden en brandwonden kunnen veroorzaken. Laat ze volledig afkoelen voordat je ze aanraakt

10. Stuur en balhoofdbuis: Veranderingen aan de stuurhoogte mogen alleen worden uitgevoerd door een dealer. Onjuiste montage kan de vorkbalhoofdbuis beschadigen en een ongeluk veroorzaken. Verwijder geen afstandsringen van de stuurkolom van de vork

11. Rotormaten: Houd rekening met de beperkingen van de rotormaat van de vorkfabrikant. Een grotere rotor dan aanbevolen kan de vork, het frame of andere onderdelen beschadigen en een ongeluk veroorzaken

12. Stuurgrepen en pluggen: Gebruik stuurpluggen om de uiteinden van het stuur af te dekken . Onbedekte stuuruiteinden kunnen letsel veroorzaken bij een ongeluk

13. Zadelhoogte-instelling: Een onjuiste zadelhoogte-instelling kan leiden tot vallen, verwondingen en/of de dood. Wij raden aan alle montage- en afstelwerkzaamheden door een gespecialiseerde dealer te laten uitvoeren

14. Zadelklembouten: Als de zadelklembout niet wordt vastgedraaid volgens de aanbevelingen van de fabrikant van de zadelpen, kan de zadelbuis beschadigd raken en een ongeval veroorzaken

15. Zadelafstelling: Een onjuist afgesteld of slecht zittend zadel kan leiden tot letsel aan weke delen, zenuwen en bloedvaten. Symptomen zijn pijn, tintelingen, gevoelloosheid of pijn

16. Luchtslangen bij benzinestations: Gebruik geen luchtslangen bij tankstations om banden op te pompen. Deze luchtslangen kunnen onnauwkeurige drukwaarden hebben en de banden te snel oppompen, wat kan leiden tot schade of klapbanden

17. Bandenspeling: Bij voorvorken moet er minstens 6 mm bandenspeling zijn als de lucht volledig uit de vork is en volledig is samengedrukt. Meet rond de randen van de opgepompte band en de vorkkroon, de vorkpoot en de balhoofdbuis

18. Bagagedragers en aanhangers: Het gebruik van bagagedragers of aanhangers kan nadelige gevolgen hebben voor het stuurgedrag, de vering en andere onderdelen en kan de remafstand vergroten. Overbelast de fiets niet en zorg ervoor dat onderdelen van bagage en dragers de verlichting of reflectoren niet bedekken en niet in contact komen met bewegende onderdelen

19. Onderhoudsintervallen: Neem de onderhoudsintervallen in acht. Deze dienen als richtlijn voor normaal gebruik en kunnen variëren afhankelijk van de omstandigheden. Zorg ervoor dat de fiets wordt onderhouden volgens onze specificaties en dat alle onderhoudswerkzaamheden worden gedocumenteerd. Onderdelen kunnen defect raken als slijtage en schade niet op tijd worden vastgesteld. Raadpleeg bij een aanrijding of ongeval onmiddellijk uw dealer voor inspectie. Zorg voor regelmatig onderhoud, frequente inspecties en vervanging van onderdelen indien nodig .

Advies & service:
Online en ter plaatse
betaal veilig &
flexibel
beste prijs-
prestatieverhouding